אור-אל יעוץ משכנתאות ופיננסים

ועקנין משה, בעלים

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • גיוס הלוואות לעסקים קטנים ובנוניים.

    באור-אל אני יודעים לתפור חבילה מתאימה אישית לכל עסק בגיוס הון ישיר דרך הבנקים, גיוס דרך קרנות חוץ בנקאיים, וקרנות בערבות המדינה. הניסיון שלנו מאפשר לתת לכם אפשרות לקבל מימון בתנאים הנוחים והמתאימים לכם. מוזמנים לפנות אלינו!
     
  • משכנתא לאיחוד הלוואות וסגירת חובות

    בשוק שבו הריביות רק הולכות ועולות הרבה אנשים נקלעים למשבר כלכלי וההלוואות רק מכבידות עליהם. באור- אל יעוץ משכנתאות ופיננסים אנחנו יודעים לתת את הפתרון המתאים לכל לקוח ולאחד את כלל ההלוואות להלוואה אחת עם פריסה ארוכת טווח כנגד שעבוד הנכס שלכם, מה שמשפר לכם את תזרים המזומנים האישי ומקטין משמעותית את ההחזרים החודשיים. מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לעמוד לרשותכם!
     
  • משכנתא חוץ בנקאית

    הלוואות חוץ בנקאיות הנן הלוואות שניתנות על ידי גופים חוץ בנקאיים מפוקחים על ידי הרשויות. הפתרון הזה מתאים לאנשים שהבנקים לא מאפשרים להם לקבל משכנתא מכלל סיבות שונות. באור-אל יעוץ משכנתאות ופיננסים נדע להתאים לכם את הגוף הממן המתאים לכם, בתנאים מעולים ובריבית משתלמת. זה מתאים גם למסורבי משכנתא ולבעלי BDI שלילי.
     
  • משכנתא הפוכה

    משכנתא הפוכה הנה משכנתא שמתאימה לגיל השלישי לבני 60 ומעלה. מטרת המשכנתא היא לאפשר לקבל הלוואה כנגד נכס קיים הן לצורך רפואי של בני הזוג, עזרה לילדים או לכל צורך אחר. המשכנתא ניתנת כהלוואה לכל מטרה כנגד שעבוד הנכס הקיים. חשוב לציין שבמקרה הזה הכנסות בני הזוג לא עומדים למבחן אלא טיב הנכס. אין דרישה כלל לעשות ביטוח חיים למשכנתא. במשכנתא הפוכה אין החזרים חודשיים כלל כך שהתזרים החודשי אינו נפגע וניתן ליהנות מהכסף לכל מטרה שרוצים. ישנה אפשרות להחזיר אך ורק את הריבית בלבד!
     
  • תודה שחשבת עליי

    תודה שהמלצת עליי
     
  • משכנתא לרכישת נכס שני ומעלה.

    לאחרונה בכדי לצנן את יוקר הדיור , בנק ישראל אסר על הבנקים לתת משכנתא לרכישת נכס שני ומעלה. אנחנו משתפים פעולה עם גופים חוץ בנקאיים מפוקחים שיודעים לתת פתרונות ולאפשר קבלת מימון מעל 80% לרכישת נכס שני בריביות בנקאיות.
     
BizMakeBiz פותח ע"י